Ważne! Nasza strona internetowa stosuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.
MY-Kształciuchy Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiany na forum
Autor Wiadomość
Lol_a 
[usunięty]


Piwa: 6/3
Wysłany: 2009-12-16, 22:08   

a mi się wszystko podoba bardzo :mrgreen: :super:
 
 
Stereotyp
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-16, 22:15   

A mnie to nie dotyczy bo używam innej oprawy od domyślnej i nie mam żadnych udoskonaleń :D
 
 
emeryta 


Piwa: 2/1
Wysłany: 2009-12-16, 22:15   

Lol_a pisze:
a mi się wszystko podoba bardzo :mrgreen: :super:


Lola, Ty lizusie!!! :-P :-P :-P
_________________
"Panie zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji."

Św. Tomasz z Akwinu
 
 
tekila918 


Piwa: 77/47
Wysłany: 2010-01-13, 17:29   

Zmiany na forum:

W Hyde Park powstal nowy dzial: Gry i zabawy, Rozrywka.
Zostaly tam przeniesione wszystkie gry i zabawy slowne, oraz niektore watki z wolnoslownej: Dusza, Humor, Motto dnia, Daj se na luz.

Tematy :Poezja i fotografia, oraz Malarze zostaly przesuniete do dzialu Hobby i zainteresowania.
_________________
Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku.
autor nieznany
 
 
robak 
Netowy Tropiciel


Wysłany: 2010-01-21, 23:35   

Modyfikacja na żądanie
Ostatnio zmieniony przez robak 2013-01-12, 20:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tekila918 


Piwa: 77/47
Wysłany: 2010-01-21, 23:40   

Hmm, rozwazamy otwarcie dzialu >Tasiemiec<. cos w tym stylu, gdzie bedzie mozna przerzucic dlugie watki. Dusze, co teraz robisz i podobne.
Ale czy bedzie otwarte dla gosci? Nie wiem.
Chyba ze przykleic dusze w wolnoslownej ? Zastanowimy sie.

Mam nadzieje, ze nie masz problemu z logowaniem?
_________________
Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku.
autor nieznany
 
 
robak
Gość
Wysłany: 2010-01-22, 09:26   

[quote="tekila918"]Hmm, rozwazamy otwarcie dzialu >Tasiemiec<. cos w tym stylu, gdzie bedzie mozna przerzucic dlugie watki. Dusze, co teraz robisz i podobne.
Ale czy bedzie otwarte dla gosci? Nie wiem.
Chyba ze przykleic dusze w wolnoslownej ? Zastanowimy sie.

Mam nadzieje, ze nie masz problemu z logowaniem?[/quote]
problemu z logowaniem nie mam.
ale logować się tylko po to by się dowiedzieć, że nie ma nowego wpisu w "Duszy", to przesada :/
 
 
Dana 


Piwa: 175/321
Wysłany: 2010-01-22, 11:13   

Przepraszam, że się wtrącam ale chciałabym bardzo
aby naszą "Duszę" nadal prowadził(?) Robaczek.
Jeżeli więc to możliwe..to niech będzie dostępna.
Dziękuję
_________________

 
 
kizia 


Piwa: 173/113
Wysłany: 2010-01-22, 11:57   

Ja dziękuję Robaczku, że oddałeś nam "duszę" :* :* :*
a jeśli jeszcze chcesz nam uzupełniać wpisy to :super: :padam: :boski2:
.....więc myślę, że można Ci to udogodnić, prawda Tekila ?
Robaq :glu: :drunk:
_________________
"Im więcej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta"
M.Czubaszek
 
 
tekila918 


Piwa: 77/47
Wysłany: 2010-01-22, 18:55   

Decyzje podejma Administratorzy.

A tak na marginesie, to nie rozumiem czegos. Czy logowanie boli?
_________________
Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku.
autor nieznany
 
 
sheche 


Wysłany: 2010-04-02, 08:45   

A propos zmian na forum, mam propozycję: Można by w dziale Poezja szkiełkowych dodać poddziały nazwane od twórców tzn np manko a w dziale wiersze manko, pankratek a w dziale wiersze pankratek bo mamy już sporo podstron listy wątków i ciężko się wyszukuje... i działu całego nazwę zmienić na Nasza twórczość, dodać tam poddziały Literacka, Graficzna, Muzyczna to takie moje propozycje...
 
 
iga. 


Piwa: 162/182
Wysłany: 2010-04-08, 20:57   

Nieśmiało pytam, czy zamiast "zbijania bonków", "spamowania" i takich tam można by wrócić do poprzedniej informacji gdzie dany user się znajduje.
To było dowcipne, ale już się przejadło.
_________________
Życie jest wspaniałe, ale krótkie jak przeciąg.
(Jan Peszek)
 
 
tekila918 


Piwa: 77/47
Wysłany: 2010-04-08, 21:02   

iga. pisze:
Nieśmiało pytam, czy zamiast "zbijania bonków", "spamowania" i takich tam można by wrócić do poprzedniej informacji gdzie dany user się znajduje.
To było dowcipne, ale już się przejadło.


To pytanie do Cyklopa. On to zmienial i on moze powrocic do starej wersji. ale niestety, obecnie jest nieosiagalny. Nie wiem, ile czasu to potrwa. Pocztowka swiateczna tez jest zawieszona przez Cyklopa na serwerze, wiec musimy po prostu poczekac na niego.
_________________
Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku.
autor nieznany
 
 
tekila918 


Piwa: 77/47
Wysłany: 2010-06-06, 06:12   

Gruby pisze:
Wadą Mykow jest moim zdaniem zbyt wiele podforów.
Nadal przeszkadza mi to, że muszę jakis czas odczekać, aby wypowiedź wyskoczyła na top, a nie była tylko uzupełnieniem poprzedniej.
Zaletą są działy dostepne dla zarejestrowanych, ale wolałbym, aby galeria foto była ogolnodostępna - z wyjątkiem cześci, w której zamieszczane są nasze fotografie.

Za to chciałbym, żeby fotki osób były naprawde chronione.
Na calgaryjskich "Plotach" nie wystarczyło być zrejestrowanym uczestnikiem.
Aby obejrzeć fotki przedstawiajace innych forowiczów trzeba było zanieścic swoja podobiznę i otrzymać dodatkowe indywidualne hasło dostepu do fotek z podobiznami innych.
Na niektorych forach jest mechanizm uniemożliwiajacy kopiowanie zdjęć.

Żadne forum nie jest doskonałe, ale...


Z tymi fotkami to dobry pomysl. Tez bym chciala, zeby jeszcze bardziej uszczelnic ogladanie naszych facjat. Jest wielu uzytkownikow, ktorzy nie napisali slowa na forum, a nasze albumy i foty ogladaja. Malo tego, loguja sie tylko po to, aby nas obejrzec. Bylabym za "osobista kontrola" przy dopuszczaniu do ogladania naszych zdjec. Moze byc i na haslo, dawane indywidulanie okreslonemu userowi. Ale z tym do Cyklopa.
Wtedy galerie mozna zrobic ogolnodostepna. Chodzi o fotki "krajobrazowe" :)

Podfora musza byc. Jest tak wiele tematow, nie sposob tego ogarnac. Nie mozemy wrzucac wszyskiego do jednego wora, bo zrobi sie totalny bajzel.
Ja orientuje sie doskonale, gdzie co jest, (oprocz gier, zabaw i humoru), tego nie ogarniam. :P
_________________
Ostatnio zmieniony przez tekila918 2010-06-06, 06:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
aranio 
ArturoDeAranio:)


Piwa: 5/3
Wysłany: 2010-06-06, 10:22   

Nie wiem jak działa ta opcja z fotami ale jestem za :D
 
 
Yogi-Bubu 
Nic nie jest skończone, póki się nie skończy. Y.


Piwa: 88/138
Wysłany: 2012-04-19, 18:05   

Gosc pisze:
(...)ich utorytety Gross, Michnik, Bartoszewski. Ich propagandowe tuby to GW, TVN i szkielko kontaktowe.(...)

Myślę Ptaszku, że jesteś osobą, która najczęściej wymieniała te nazwy i nazwiska (przy całym moim szacunku dla chociażby prof. Bartoszewskiego :padam: )
_________________

 
 
iga. 


Piwa: 162/182
Wysłany: 2012-04-19, 18:21   

Gosc pisze:
to forum to terror komuchow,...


Wygląda mi na to, że jesteś gościu masochistą, bo mając takie odczucie to normalny człowiek by tu nie zaglądał.
_________________
Życie jest wspaniałe, ale krótkie jak przeciąg.
(Jan Peszek)
 
 
kizia 


Piwa: 173/113
Wysłany: 2012-04-19, 19:22   

:)
_________________
"Im więcej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta"
M.Czubaszek
Ostatnio zmieniony przez kizia 2012-04-19, 20:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
iga. 


Piwa: 162/182
Wysłany: 2012-04-19, 20:07   

Cytat:
Iga masz mentalnosc.......... jestes wyjatkowo perfidna .......... zakamuflowani komunisci.



Czy powyższe cytaty nie są powodem do niedopuszczania tego gościa (bo to przecież jeden i ten sam) do forum.
Czy tak łatwo jeden niezrównoważony człowiek może zniszczyć tą atmosferę, która do tej pory panowała ?? ?? ?? ??
_________________
Życie jest wspaniałe, ale krótkie jak przeciąg.
(Jan Peszek)
Ostatnio zmieniony przez iga. 2012-04-19, 20:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandred created by spleen & Programosy modified v0.4 by warna