MY-Kształciuchy
Forum fanów Szkła Kontaktowego

INFO - REGULAMIN FORUM

cyklop28 - 2008-05-16, 21:50
Temat postu: REGULAMIN FORUM
REGULAMIN FORUM MY-KSZTAŁCIUCHY

  1. Forum to powstało z myślą o wymianie doświadczeń na temat programu Szkło Kontaktowe i nie tylko. Jest także miejscem, w którym można podyskutować w miłej i przyjaznej atmosferze, zachowując przy tym tematyczny charakter forum.

  2. Pamiętając o tym, że nikt nie jest doskonały i każdy ma prawo do pomyłek dbamy o to by dyskusję cechowała tolerancja i wzajemny szacunek. Staramy się także pomagać sobie nawzajem w miarę naszej wiedzy, umiejętności i możliwości.

  3. Administracja dołoży wszelkich starań, aby Forum działało jak najlepiej pod względem technicznym oraz aby zachowało swój niepowtarzalny charakter.Wszystkie, nawet bardzo krytyczne uwagi są czytane i analizowane, dlatego zwrócenie uwagi Adminowi lub Moderatorowi, jeżeli jest słuszne, przyjmujemy z pokorą i staramy się rozwiązać problem w jak najmniej konfliktowy sposób.

  4. Wykorzystanie nazwy i logo Forum przez osoby trzecie bez zezwolenia jest zabronione. Treści prezentowane na Forum mogą być cytowane poza nim jedynie pod warunkiem podania ich autora i linku do danej wypowiedzi.

  5. Na Forum zabronione jest zamieszczanie treści niezgodnych z prawem lub nawołujących do łamania prawa, w szczególności:
    1. pornografii oraz linków do stron z taką zawartością;
    2. materiałów chronionych prawem autorskim i stanowiących własność intelektualną innych osób, a także linków do zasobów warez (pirackiego oprogramowania, muzyki, filmów itd.);
    3. danych osobowych, zarówno własnych jak i osób trzecich, takich jak nazwisko, adres, numer telefonu, używane hasła itp.;
    4. gróźb karalnych, zniesławiania, obelg skierowanych pod adresem innych użytkowników oraz naruszania w jakikolwiek inny sposób ich dóbr osobistych.

  6. Na Forum zabronione jest zamieszczanie treści sprzecznych z netykietą i utrudniających korzystanie z serwisu innym Użytkownikom, a zwłaszcza:
    1. spamowanie - prezentowanie reklam, materiałów promocyjnych itp. bez uzgodnienia z Administracją Forum;
    2. zamieszczanie "łańcuszków szczęścia";
    3. trolling;
    4. flame war - obrzucanie się epitetami zamiast merytorycznej dyskusji - jeśli pyskówka jest nieunikniona wybierz do tego celu pw lub inną formę komunikacji bezpośredniej;
    5. offtopic - pisanie nie na temat, zamieszczanie grafik niezwiązanych z tematem, nabijanie liczby postów wypowiedziami w stylu „Och jak się cieszę”, „Dziękuję”, „Kawę sobie wypiłam” itp. Nowy wątek należy zakładać w odpowiednim dziale, a jego tytuł powinien świadczyć o zawartości;
    6. floodowanie - na poziomie forum oznaczające nieuzasadnione, wielokrotne powtarzanie jakiegoś tekstu, znaków interpunkcyjnych, emotikonek itp.;
    7. nadużywanie formatowania tekstu (kolorów, rozmiarów czcionki, pamiętaj także, że WIELKIE LITERY oznaczają krzyk i również należy stosować je z umiarem) - powoduje to pogorszenie czytelności postu;
    8. dublowanie wątków - używaj funkcji Szukaj, przed założeniem nowego tematu upewnij się, że wątek o takiej tematyce jeszcze nie istnieje;
    9. dublowanie postów - używaj funkcji Zmień (Edytuj), nie pisz kolejnego postu o tym, że w poprzednim zrobiłeś błąd;
    10. nieuzasadnione zagnieżdżanie cytatów, cytowanie całych postów oraz grafiki - staraj się wyodrębnić z cytowanego postu istotne fragmenty, do których odnosić się będzie Twoja odpowiedź;
    11. zamieszczanie wątków w znaczący sposób odbiegających od tematyki Forum bez uprzedniej konsultacji z Administracją.


  7. Naruszenie pkt.6 karane będzie ostrzeżeniem, jego uporczywe łamanie banem. Złamanie pkt.5 grozi natychmiastowym banem.

  8. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za:
    1. wypowiedzi i materiały publikowane przez Użytkowników forum, w szczególności za sprzeczne z prawem treści w nich zawarte (każdy Użytkownik korzystając z forum i akceptując tym samym niniejszy Regulamin ma świadomość ciążących na nim konsekwencji, w tym prawnych, związanych z prowadzoną przez niego działalnością publiczną);
    2. straty moralne, techniczne oraz za jakiekolwiek inne szkody, które mogą wyrządzić informacje zawarte na tym forum.

  9. Jednocześnie w trosce o porządek i ład na Forum Administracja zastrzega sobie prawo do:
    1. edycji bądź usuwania postów łamiących niniejszy Regulamin;
    2. zmian ustawień i konfiguracji Forum, a także poszczególnych jego działów, o ile zmiany te nie utrudniają dostępu do Forum zarejestrowanym Użytkownikom.


  10. Wsparcie finansowe Forum, związane z jego funkcjonowaniem, jest całkowicie dobrowolne i nie wiąże się z nim uzyskanie żadnych przywilejów oraz nie może być ono podstawą do wysuwania jakichkolwiek roszczeń odnośnie kształtu i funkcjonowania Forum.

  11. Administracja zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu oraz wprowadzania dodatkowych rozporządzeń po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie zarejestrowanych Użytkowników Forum.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group